Týdenní plán 27. 4. – 30. 4

Milé děti, 

zatím mi přišlo jen pár obrázků husitských zbraní, které jste vyráběly, ale jsou moc hezké, tak bych je ráda tady sdílela. Snad Vám to nebude vadit. 🙂

I tento týden se spojíme online v úterý (M- slovní úlohy) a ve čtvrtek (připomenutí užívání aplikace One Note v Officech) od 10 hodin. Úkoly máte zadány jen na 4 dny, protože v pátek 1. května je státní svátek. 

Český jazyk:

I tentokrát se zaměříte na opakování vyjmenovaných slov a nově se podíváte na skloňování podstatných jmen podle vzoru HRAD:

  • pracovní list na vyjmenovaná slova – VS 2
  • uč. str. 83 –  přepište si do sešitu tabulku se vzorem hrad a vyznačte koncovky
  • uč. str. 86 – přečtěte si žluté rámečky
  • PS str. 52 

Když pracujete s tabulkou, kterou jste si přepsali do sešitu, je potřeba si určovat pád daného slova, abyste správně napsali koncovku.

 

Matematika:

V tomto týdnu se podíváme na slovní úlohy a opět na násobilku:

  • pracovní listnas-děl 2
  • uč. str. 87/20 – úlohy řešte do sešitu a nezapomeňte, že musí mít příklady(často více) nebo nákres, výsledek a slovní odpověď!
  • zápis ke slovním úlohám, který jsme vytvořili na online hodině v úterý: slovní úlohy řešení

 

PDVL přírodověda:

  • uč. str. 35 – 37 – Prohlédněte si ekosystém pole, podívejte se, co tam roste a žije od jara do léta.
  • uč. str. 38 – 39Přečtěte si o rostlinách na polích a podívejte se na prezentaci, kde si to znovu zopakujete: rostliny našich polí
  • dobrovolné procvičování: rostliny pole, rostliny pole 2

 

A od dalších PDVL si tento týden můžete odpočinout. Případný volný čas využijte na čtení alespoň párkrát do týdne. 

PČ, VV, TV, HV:

Zdravím vás všechny a posílám vám odkaz na Ptačí taneček, tak si ho zatančete se všemi u vás doma. 

Z Vv si namalujeme pampelišku, viz. obrázek. Natrhejte si pár listů pampelišky, natřete je zelenou barvou ( vodové nebo temperové barvy) a obtiskněte na čtvrtku. Žlutý květ a stonek domalujte. 

Užívejte si krásné jarní dny a opatrujte se. Dana Novotná

 

Mějte se hezky. 

S pozdravem,

JH

Comments are closed.